Türkiye Cumhuriyeti

T.C.Guanco Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Ticaret Ataşeliğimiz Için Personel Alımı Duyurusu , 15.12.2014

 

T.C.

GUANCO BAŞKONSOLOSLUĞU

TİCARET ATAŞELİĞİ

 

PERSONEL ALIMI DUYURUSU

 

T.C. Guanco Başkonsolosluğu Ticaret Ataşeliği’nde görevlendirilmek üzere, açık bulunan bir (1) adet Mahalli Sekreter kadrosu için sınavla personel alınacaktır.

 

 

I) Adaylarda aranan nitelikler:

 

-T.C. veya ÇHC vatandaşı olmak

-Sınav tarihi itibariyle 35 yaşından gün almamış olmak

- Türk uyruklu adayın erkek olması durumunda, askerlik görevini yerine getirmiş olmak veya tecilli bulunmak

-Üniversite mezunu (Tercihen İktisadi İdari Bilimler Fakültesi bölümlerinden) olmak

-T.C. vatandaşları için çok iyi derecede Çince bilmek

-ÇHC vatandaşları için çok iyi derecede Türkçe ve/veya İngilizce bilmek

-Ekonomi ve ticaret konularında akademik nitelikte araştırma yapma ve rapor hazırlama yeteneğine sahip olmak

-Bilgisayar kullanabilmek

 

 

II) Başvuru için adaylardan istenen belgeler:

 

- Başvuru dilekçesi (dilekçede adres, telefon numarası, e-posta adresi gibi irtibat bilgilerine de yer verilmelidir)

- Fotoğraflı özgeçmiş (CV)

- Pasaportunun ya da kimlik belgesinin fotokopisi

- T.C. vatandaşları için adli sicil belgesi

- ÇHC vatandaşları için noter tasdikli adli sicil belgesi

 

Başvurular en geç 09 Ocak 2015 Cuma günü mesai bitimine kadar Ticaret Ataşeliğimiz elektronik posta adresine veya mesai saatleri içinde şahsen Ataşeliğimiz ofisine yapılabilir. (Consulate General of Turkey in Guangzhou / Commercial Office 23 A, Development Center, No: 3, Lin Jiang Avenue, Zhujiang New Town, Guangzhou, 510623, P. R. of China, Tel: +86-20- 3785 3430 Faks: +86-20- 3785 3409 E-Posta: guangzhou@ekonomi.gov.tr




)

 

Başvurular arasından uygun görülecek adaylarla, bilahare bildirilecek bir tarih ve saatte sözlü sınav yapılacaktır.

 

İlgilenebileceklere saygıyla duyurulur.